Vinnare

Efter att ha läst igenom era underbart söta nomineringar kom vi tillslut fram till att vinnaren för denna tävling är Benilorac.blogg.se!! Med ett urgulligt rim vann hon våra hjärtan! Nu återstår det att se vad hon väljer att köpa för de 100 kr hon vann.. :) Grattis!!!




De gulliga tjejerna på Confidence by CC har detta ur gulliga armband!! Jag som letat efter ett snarlikt hur länge som helst! Tjejerna har startat en tävlig där man kan vinna 100 kr att köpa för på deras shop och det skulle ju passa helt perfekt för mig som vill ha detta armband till värde av just denna summa. Min motivering för att jag skall vinna är:

Confidence by CC sockersött och rart,
tycker ni inte att armbandet skall bli mitt snart?
Sen första gången jag la ögonen på denna skapelse,
har jag tyckt att den är söt som en liten bakelse.
Gryning, skymning, dag, natt.
jag har bestämt mig - den skall bli min denna skatt.
I min tanke ligger den redan på mitt nattduks bord,
så välj mig och gör mig lyckligast på denna jord!


image3
Confidencebycc.blogg.se

Omdömen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0